Neden bıraktırmak istiyosunuz. İlerde tekrar alıştırmaya çalışırsınız 🤭 emzik faydalidir, sakinleştirir bebeği, ani beşik ölümü riskinden korur. Valla büyük kızım tutmadı koleksiyon yapmıştım artik 1.5 sene mememe yapışık gezdik tatilde hile😂😂 Küçüğe doğar doğmaz verdim. İşe erken başlamak zorundaydim sakinlesmesi için iyi ki tuttu