Kızlar bebeğim 9 ay 13 günlük doğduğundan beri hep ağrı kesici ateş düşürücü olarak calpol veriyorum fakat calpol bitti elimde pedifen var vermeye çekindim ama üç dişi birden patlatıyor cok huzursuz uyuyamıyor bile versem zararı olur mu yani onun bebekler için kullanıldığını biliyorum ama değişik ağrı kesici bebeğime herhangi bir yan etki yapar mı .?