Iyi geceler,
Bebegim idrar yolu enfeksiyonu oldu ve meme ictigin de hemen fışkırircasina kusuyor.Tüm gece hastanedeydik.Mama verdigim de kusmadıgi icin doktor.saat basi azar azar mama ile besle dedi.fakat kizim meme diye agliyor ve sakinlestiremiyorum.cok çaresiz haldeyimm.mamayi emmek istemiyor memede de kusuyor.Antibiyotik basldik.sali gunu tekrar gidicez.Kültür tahlili konucu icinn.bu hastaligi atlatan var mi?sizlerde nasil oldu ne zaman normale döner😞