Kızlar bebeğim 1 yaşında 😌 Sorun şu ki ben çok heyecanlanıyorum onunla kuracağım oyunları okuyacağımız kitapları çizeceğimiz resimleri anlaması bana geri dönüt yapabilecek yaşa gelmesini istiyorum hemen … Beraber müzeleri gezmek çayırlarda piknik yapmak … Şu an pek bişey anlamadığı için çok zevk vermiyor ama her gece ben bunları düşünüyorum iyi bir anne olabilecek miyim iyi bir evlat yetiştirebilecek miyim diye endişeleniyorum .. Sizde böyle misiniz ?