anl he işte bak tam tahmin ettiğim gibi.inan boy olarak baba tarafı çok etkili.(baba,hala,amca vs..)inan çevremde baba uzunsa çocuk uzun,baba kısa ise çocuk kısa olan çok örnek var.benim babamın boyu 1.72 mesela.ben ve kız kardeşim aynı boydayız.erkek kardeşlerim babamla aynılar.hatta sülalemiz de ki kız erkek hepsi orta boylu yani.çünkü babalarımız orta boylu.eşim uzun ve benim çocuklarımda uzun.hiç kafana takmaya değecek bi şey değil.inan uzun olsa ayy ne kadar uzun derlerdi bi kıza da hiç yakışmıyor derlerdi.