Kızlar 20 aylık kızım var onda şükür hiç ağlama gaz sorunu falan yaşamadım 2 aylık bir kızım daha var gündüz de durmuyor ağlıyor ama gece uykuya dalarken çok ağlıyor karnı tok altı temiz gazını çıkarıyorum saat 11 de başlıyorum uyutmaya 3 e kadar sallıyorum acaba ne zaman düzelir yada kolik mi oluyor