Bebegimm42 5 tup kan almıyorlar 3 tup ama onu 6 ayı gecene kadar yapmıyorlar en azından bızım doktorumuz yapmamısdı canı yanmasın dıye kaka tahlılı yapdı pozıtıf cıkdı ve dıyete gırdım benım sutum azaldıgı ıcın mama da verdım 6 aylıkken ben kendı ıstegınle yaptırdım cunku ek gıdada gercekden Zor oluyor ve yumurtaya alerjısı cıkdı ılk basta enfeksıyondan supelenılmısdı onun ıcın doktorunla gorusmelısın kabuz oluyorsa poposu catlamıs olabılır ve ya enfeksıyondan kaynaklıda kanama olabılır