Merhaba kızlar. 3 aylık bebeğime doktor arıyorum. Gerçekten memnun olanlar yazarsa sevinirim. Doğum için de sormuştum medicana müzeyyen hanımı çok Önerdiler onunla başladım onunla devam edeyim derken doğumu ona yaptırdım ve asla memnun kalmadım. İlgi alaka sıfır müzeyyen uyanık. Tavsiye etmem. Kendi tercihi ile sezeryan oldum 😡şimdi ki aklım olsa normal doğum yapardım korkutup sezeryana aldı. Uğraşmak istemesi. Çocuk doktorunu da iyi araştırıp karar vermek istiyorum yardımcı olur musunuz