Bebeğim henüz 6 aylıkken emzirmeyi bıraktı, bırakmaması için çok uğraştım o ayrı konu çok ağlaya ağlaya sağdım ama artık süttüm kalmamıştı hero baby mamalarını biberon ile verdim hâlâ da içiyor şuan 8 aylık ve herşeyi yiyor devam sütü vermedim 8 aylık ve 9 kilo 100 grm. Sizce devam sütü aptamil bebelac vermem gerekir mi çok sıkıntı ediyorum karnı doyuyor ama çorba hero baby kaşık mamaları v.s veriyorum devam sütü vermelimiyim çok üzülüyorum deneyimsizim gurbette tek başıma çok zorlaniyorum ne olur fikir verin