İyi geceler kızçeler. Bişey sorucaktim ya babytime diye bir markanın akitmaz biberonunu kullanıyor oğlum ama emzik kısmı normal biberon gibi değil çok yumuşak. 2dir kemirip koparıyor. Wee baby yada başka markanın da aynı mi oluyor biberon ucu yoksa daha mi kalın? Bı yardimci oluverin bea 😂