Aleynaneva Merhaba Minnoş anneler, ben 15 Aralık’ta doğum yaptım lohusalık dönemimin ilk bir haftası kanamam oldu sonra iki gün kesildi ve 2 ay kadar oldum sonra bir daha kesildi bir haftadır hâlâ kanamam var bu normal mi ya çok uzun sürdü