Oykummmmm Hanımlar adetim en fazla 7 gün sürerdi yarın 10 gun olcak halaaa bitmedi ve adet gibi degil koyu kırmızı borda gibi az az kanamam geliyor sizce kist olabilir mi neden boyle olur bilgisi olan var mi acaba?
Synmannesi Benim bir tanıdığım da 2 defa ayda baya çok kanamalı adet olmuş bir ayda 2 defa doktora gitmiş ilaç vermiş birsey yok demiş ama seni bilemicem ins kötü birsey yoktur
Oykummmmm Synmannesi insallah. Kanama gibi de degil yani normal adet degil bu ama bakalim gitcem salı günu