Aezgi madem çok huzursuz bi dr a götür o zaman canım. Ama dr söyleyeceği normal olduğu çünkü ay i şeyleri bende yaşadım. Ilk 2 3 ay her gün kaka yaptı. Sonra hafta da ya da 10 günde bir yaptı. Şimdi ek gıda başladık hala haftada bir 8 9 gün sürüyor bak ek gıda aldığı halde. Tiroid bakıldı normal bi ilaç yazdı dr şimdi onunla daha yeni yeni bu hafta sadece 2 güne bir yaptı.8 aylık olcak bebeğim. Onu anlatmaya çalışıyoruz yoksa tabi sen daha iyi bilirsin bebeğini.