Kubra4416 Oğlum doğduğunda kızım 30 aylıktı. Şuan oğlum 14 aylık kızım 4 yaşında. Demem o ki sabır çok önemli gerçekten. Rabbim öncelikle yardımcınız olsun inşaallah 🤲🏼
Kızım çok sakin,sessiz,uyumlu bir çocukken bir anda çok değişti. Hiç yemez oldu.. Sürekli bağırma aksilik eden bir çocuk haline geldi. Şöyle düşünün evde teksiniz ve bir bebek geliyor sevgi yarıya bölünüyor. Annesi olarak bebekle ilgilenince kıskanıyor vs. Hepsi geçici hiç merak etmeyin 🥰 Bu dönemde babanın rolü çok büyük. Siz bebek ile ilgilenirken babası da abisi ile ilgilenmeli.