DBE2018 Merhaba. 2aylık kızım var emzik hiç almamıştı bu aylarda başlayan ellerini emme durumu çok artınca ben de emzik vermeye karar verdim emzik tutuyor artık hatta emzikle daha rahat uyuyor . Damak yapısı ile ilgili birçok durum var emzik iyimi kötü mü? kullanmış olduğunuz emzik marka ve modelleri için önerilerinize ihtiyacım var Şimdiden teşekkürler
Deletedmom115 DBE2018 5 aydır kullanıyorum ve ve gerçekten oğlumda çok seviyor beni de rahatlattı avent aldık istemedi wee baby aldım onu tutuyor
Derin34_ Deletedmom115 emziğe nasıl alıştırdınız benım oğlumda alıyor ama belli bi vakit sonra atıyor.emzikle uykuya geçmesini istiyorum ama alıyor biraz emip atıyor sonra ağlamaya başlıyor tekrar verincede kabul etmiyor
suzinakpesrev Chicco,avent soothie , oioi , nuk ,nip , wee hepsini kulladim. Hic birini almadi. Gitti ucuz eski tip kaucuk bakkal emzigi tuttu :) markasi fatoş :) cogumuzun bebekliginin markasi :)
Deletedmom115 Derin34_ Ben bir şey yapmadım ilk 2 ay emmeye çalış sonra istemedi bende zorlamadım 4. Ayda tekrar denedim memeden sonra direkt verdim tuttu 9 aylık hala tutuyor
Zeyno111 Deletedmom115 Merak ediyorum emzik meme reddi yapıyor diyorlar böyle bir şey yaşadınız mı uzunca zaman geçmiş tutuyor da diyorsunuz ☺️
DBE2018 Teşekkğr ederim aventinkini aldık ortası delik olanlar biraz büyük geldi sanırım :) zor tutuyor öenesi titriyor ama alışır zamanla bunada
Zeyno111 Deletedmom115 Teşekkür ederim cevabınız için 🥰 bizde 2 aylığız genelde emziğin rahatlık olduğunu söylüyorlar ebede 2 aydan sonra denenebilir demişti ama korkuyorum bazı yazılar red yapacağı yönünde riski var mı acaba diye 😕