Ozgecan06 Dışarı çıkıyoruz acaba üşürmü endişesi,annemlere geliyoruz yatıya acaba gece üşürmü hep bu endişe var böyle olan varmı içinizde
Morfrenk Ozgecan06 yoktu da annemle kaynanam ilmek ilmek işledi bu korkuyu içime sağolsunlar. Biraz biraz saldım artık kendimi. Ensesine dokunuyorum sıcaksa yola devam 😛
Ozgecan06 Morfrenk ben kendim çok üşeyen insanım birde sıcağı çok severim kendim üşüdügüm için sanırım o yüzden böyle düşünüyorum keske bende salabilsem
Morfrenk Ozgecan06 kat kat giydirdiğimde bir kaç kere çok huysuzlandı bebeğim, üstünü çıkarınca rahatladı anladım ki çocuk daralıyor
yademila-48 Canım bizim doktorumuz da sen nasılsan o da öyle dedi kıyafet olarak sen ne giyiyorsan bir fazlasına ona giydir diyor bende öyle yapıyorum şükür ki iyiyiz
Ozgecan06 yademila-48 bende öyle yapıyorum ama yinede endişem devam ediyor annemlerin evi bizim eve göre bir tık daha soguk o yüzden buraya hiç gelmek istemiyorum
Ozgecan06 Morfrenk erkek bebekler sıcağı sevmez derler bizimki de erkek kendimi onu düşündürtmeye çalışıyorum ıcımı rahatlatmak ıcın
GozdemHilal Annem bucocuk usuyecek diye geziyor kaynanam bişey olmaz bisey olmaz diye geziyor ben ikisinin ortasında bı yerdeyim. meme emiyorsa mama yiyorsa ya da çok terli oluyor o zaman panik oluyorum onun dışında rahatım artık