Babymom123 Ysmnncyln doğduğundan beri aptamil kullanıyorum ayına göre sağlıklı normal gidiyor çok şükür..
nisaballinannesi Ysmnncyln bebekten bebeğe değişir bnce bn sma kullanıyorum iyi gidiyoruz ayına göre çok şükür
[silindi] Ysmnncyln aptamil kullanıyoruz doğduğundan beri 5 ay 19 günlük oğlum 2475 doğdu şuan 8 kilo
Gr2727 Cnm doktorumz bize Bebelac Aptamil bnlar şekerli olduğu icn senin sutunu zamanla bırakır dedi tatsız gelir dedi anne sütüne en yakın sma dedi ve sma kullanıyoruz asla gaz ve kabızlık yapmıyor Aptamil çok gaz yapıyor dediler eczaci bile öyle söyledi
Balpamuk Ysmnncyln aptamil kabız yapıyor sma çok güzel biz Aptamil kullandık maf etti çocuğu sma ile.duzeme girdik kilo alımı ikisindedr ortalama da idi
yademila-48 Ysmnncyln aptamil prosyneo kullanıyorum çok memnunum anne sütüne en yakın olanı bu tat olarak besin değeride çok güzel iyi ki buna başlamışım bi arkadaşım aptamil condormil kullanıyordu anne sütüne geri dönemedi ama benim kızım beni de emiyor onu da içiyor
Elaseda Ysmnncyln sma kullanıyorum ayına göre normal kilo alıp almaması hem bebegin gelilimiyle hemde verdiğin mama ml alakalı canım doktorun kaç ml öneriyorsa o kadar ver sayıf bir bebekse ayına göre ml arttırabilirsin