Giray ben 2 veya 2,5 aylıkken uyandırmayı bıraktım.kendisi uyanırsa tabii ki emziriyordum haliyle.ama uyanmazsa emzirmek için kaldırmıyordum.bazen oluyordu ki hiç uyanmıyordu sabah 7 ye kadar.bazen de uyanıyordu.zaten doktor da artık uyandırma gerek yok.acıkınca kalkacak zaten.büyümesi için kaliteli bi uykuya da ihtiyacı var demişti.şuan 1 yaşında 7.ayda sonra huy edindi kalkıp duruyor en az 2 kez.