Dinler_12 İyi akşamlar bayanlar oğlum 10 + aylık alt iki dişi çıktı Bi kaç gündür emdiğinde ısırıyor canım çok yanıyor var mı Bi öneriniz yada bildiğiniz Bi yöntem lütfen fikri olan yazsın
gozpariltisi Dinler_12 isirdiginda canın yanmamış gibi davranacaksin yoksa oyuna çeviriyor sipalar benimki öyle bıraktı 💃
Morfrenk Dinler_12 yüzüne ufak bir üfleyin ısırdığında memeyi ağzından kurtarın o ısırdıkça siz tekrar edin öyle öyle bırakır inşallah
LilyaBn Dinler_12 ısırdığı anda hiç bir tepki vermeden emzirmeyi bırak. Bunu Her yaptığında emzirmeyi sonlandır. Yüzünde herhangi bir ifade olmasınki oyun sanmasın. Bir kaç defa yapınca artık ısırmaması gerektiğini anlayacak 😊
Sunabay Benimkinin dişleri tam yukarı atmadı o bile şimdiden ısırıyor oyun yapıyor .birde cikince napar dusunemiyorum
gozpariltisi Dinler_12 bende çığlık atıyordum oğlum iyice abartmisti eğitimdeki pitbull gibi bırakmıyordu bir öteye bir oraya çekiştirip gülüyordu sonra sanırım burda okudum tepkisiz kalmak gerekiyor diye gerçekten bıraktı şimdi ara ara cekistiryor yüzüme bakıyor tepki yok bırakıyor
Dinler_12 gozpariltisi dayancam bende yoksa olacak gibi değil iyicene oyun haline getırecek gıbı duruyor
75kinalikuzu Dinler_12 Benim kide ısırıyor emmedigi için artık vermiyorum 1 yaşında zaten sutumde yok