Geçen gün de post açmıştım oğlumun burnu tıkalı ememiyor haliyle uyumuyor da doktora sordum serum fizyolojik alıp her iki burun deliğine de 3 cc olcak şekilde hızlıca sık dedi Bi kaç gündür yapıyorum ama zararlı olduğunu okudum Bi kaç yerde kulaklara zarar veriyormuş şimdi kararsız kaldım yapsam mı yapmasam mı diye bu arada oğlum 19 aylık