4 bucuk aylik nerdeyse 2 ayliktan beri arada bir geceleri çığlık atıyor oyle boyle degl felaket bi sekilde basıyor çığlıgi basen geri uyuyo bazen aglamaya geri devam ediyo kuranda var yaninda ama neden biyle yapiyo neyden korkuyodur sizde varmi biyle bi sorun
Birde gun icerisnde tv falan bebek ağlasa onun sesine hemen dudak büküp agliyo yada ben yaninda sesli konussam oyle korkuyoki olduğu yerde çırpınıyor gozlerini ayriyo cok korkuyo neden böyle napablirim duzelmesi icin