emation55 Gece emzirmeye kalktığında bezini değiştiriomusunuz ben ilk zamanlar değiştriodum ama uykusu açılmasın die sabaha kadar değiştrmiorm en son 12 de değiştriorm gece siz nasıl yapıosnz
Gulcanasil emation55 her uyandığında değiştiriyorum. Gece 3 saat kadar kesintisiz yattığında zaten bezi doluyor.
Rumeysa65 emation55 ben uyumam önce değişiyorum gece bir defa kalkıyor zaten kontrol ediyorum yapmamılsa değiştirmiyorum besleyip tekrar yatırıyorum ikince uyandığında değiştiriyorum
Aydgdu emation55 benimde 2,5 aylık beneğim bar gece değiştiriyorum 11-12 gibi sabaha kadar değiştirmiyorum uykusu açılıyor sonra
Minikuzu emation55 doğduğu günden itibaren gece uykusuna uyumadan önce bezini değişirim uyku aralarında kaka yapmamışsa altını açmam
turansmom emation55 Ben değistirmiyordum şimdide değiştirmiyorum. Gece uykusuna hazırlanırken değistiriyorum gece pek çisini yapmayı sevmiyor zaten bebeğinize göre ayarlayabilirsiniz🙂
sryldz Şuan o kadar şaşkınım ki değiştirmiyorum diyenlere 1,5 aylık bebeğim var ben 12de 3 de ve sabah uyandığında değiştiriyorum
Morfrenk sryldz bende size şaşkınım uykuya nasıl geri dödürüyorsunuz bebeğinizi habire altını açıp 😅 bravo valla. Benimki altı hava alsın uykusu falan hikaye olur. Çoğu anne de o yüzden değiştirmez
Rumeysa65 sryldz ama bebeğin günüyle alakalı bişey bu 2 aydan sonra kaka sayısı düşüyor ve uyku süresi artıyor uyuyan bebek çok kirli bez çıkarmaz uyanıkken daha fazla kirletir altını
sryldz Morfrenk zaten uyanırken ağlamıyor mu siz uykusunu bölüp doyurmak için mi kalkıyorsunuz merak ettim benim bebeğim uyanınca altını değiştiririm sonra emerken uyuyor genellikle uyumazsada sallıyorum beşikte
Ayferol0 emation55 En son uykusuna geçmeden önce değiştiriyorum sonra da sabah kalkınca değiştiriyorum gece değiştirmek uykusunu bölüyor
yademila-48 emation55 ben mutlaka uyandırp değiştiriyorum en fazla 3 saat bırakıyorum sonrasında uyutmak zor oluyor ama mutlaka değiştiriyorum yazık günah o kadar saate
Mammamiya emation55 ben gece her emzirmeden sonra değiştiriyorum uyanması pişik olmasından iyi emziriyorum pışpışlıyorum uyuyor
Annekeki Mammamiya ben gece yatmadan pisik oncesi surer oyle bezlerim. 14 aylik sadece bir kere hafif kizarmistir hic pisik olmadi cok sukur. Bezler zaten ona gore yapiliyor🌸
ipek39ela sryldz kuzum benimki simdi 16 aylık ta doğduğundan beri ilk 1 aydan sonra hiç uyandırmadim hep kendisi uyandi bazen 1 kere bazen 2 kere o zamanlar emzirirken bgeri uyurdu bezinide ilk 15 günden sonra hiç değiştirmedim gece hep sabah aldım ki 12 13 saat gece uykusu uyuyan bir bebeğim vardı😊
Morfrenk sryldz yoo tamamen uyanmıyor ki açlıktan ağlıyor sadece memeyi aldığı an uykusunda emmeye başlıyor. Bunca insan bunu yaptığına göre sıkıntı yoktur heralde
Ozbek42 sryldz ben de sizin gibi yapıyorum 🙈 4 saat max uyuturum uyanmazsa kaldırırm beslerim altını temizlerim heri yatırırım.. pişikle cok uğrastıgım için korkuyorum tekrar olursa diye