edamlaguzel Kızlar merhaba 7 aylık kızım var gündüzleri 3 saatte bir 40 50 dk uyumak istiyor normal mi sizde durum nasıl ve her oyuncaktan çok çabuk sıkılıyor
Synmannesi edamlaguzel Normal canım benimde kızım öyleydi çok sık uyumak isterdim şimdi ise uyutamıyoruz
Pembebeyzmavi edamlaguzel benimkide 6 aylık 2 saatte bir uyjusu geliyor gündüz 3 uyku yapıyor yani 40 dk falan. Oyuncak konusuysa aynı sıkılır hemen zamane çocukları diye düşünüyorum.
Zeyzey26 edamlaguzel 9 aya kadar üç kere gündüz uykusu yapabilir huysuzluğuda geçer o dönem öyleydi bizimkide
edamlaguzel Synmannesi ayy çok teşekkür ederim çünkü ağlıyo mesela karnı doyuyo durmuyo yani uyumak istiyo ve max 10dk içinde uyuyo
edamlaguzel Pembebeyzmavi benimde 2 3 saatte bir uyuyor işte demekki hemen hemen hepsi aynıı,benim yiğenlerim hiç uyumazdı onları görünce kızım garip geliyor 😅
Busees edamlaguzel 2 uykuya düşmeye çalışıyoruz bizde hala 3 uyku uyuduğu için gece uykusu saat 22.30-23.00 buluyor 2 uykuyu kabul etmiyor
Pembebeyzmavi edamlaguzel hayır tam tersi olması gereken o. Bu dönem 2-3 saatte bir uyuyarak 3 uyku yaparlar 8-9aya doğru ise aralık biraz artar ve uykuya düşerler tabiki bazı bebekler daha erken
Pembebeyzmavi Busees bizimde 3 uyku ama akşam 8de gece uyku vakti geliyor. Sizinki uykuları uzun mu uyuyor?
edamlaguzel Busees 3 uyku falan uyuyor benim kızımda öncede 22.30-23.00 gibi yatıyordu sizin gibi ama 2 3 haftadır 9.30 da uyumak istiyor kendi öne çekti saatini ve bazen hiç uyanmadan uyuyor gece ben uyku arasında emziriyorum
edamlaguzel Pembebeyzmavi bizimde o saatlerde gelmeye başlıyor qma biraz oynuyoruz falan 9-9.30 değişiyo bu saatlere uykuya geçiyoruz
Belinay2407 edamlaguzel 7 ay 4 günlüğüz 3 uyku yapıyorduk 2 uykuya düşücez 3 saatte bir olacak kzım dayanabilecek mi bu sürece bilmiyorum
edamlaguzel Belinay2407 bizde tam 7 aylık olduk açıkcası bende istiyorum onu ama dayanabiliceğini düşünmüyorum çok ağlıyo çünkü mızmız oluyo uykusu gelince uğunmaya başlıyo bu sefer kendine bıraktım bende nasıl istiyosa ☺
Belinay2407 edamlaguzel bazen 3 saati geçiriyor huysuz olmadan mutlu mutlu bazen de 1.5 saat sonra uykusu geliyor 🙄