ahmtttg bende de oldu kerastase şampuan var onu kullandım hala da kullanıyorum dökülmeyi durdurdu ve gürleştirdi saçlarımı ama biraz pahalı ek olarak badem ve argan yağını duştan 1 2 saat önce iyice saç diplerine boca et sonra bi poset vs bişeyle saçlarını kapat yıka kurut ve 1 ay düzenli yap