Bebeğim 4 buçuk aylık erkek . 4 aylıkken Demir ilacına başladık kabiz olmaya başladı biz de kestik ilacı ama Gazi çok pis kokmaya başladı ve çok gaz yapıyor kabizligi da devam ediyor 3 güne bir kaka yapabiliyor neden acaba ? Aynı durumda olan var mi? Ne yapmalıyım önerilere açığım