turansmom fazlasını yapmayın derim. Eltim doğurdu altın künyesinden tutun, kıyafetiydi, beziydi neler neler aldık. Farklı şehirdeler. İki ay görmeye gidemedik diye eşime dert oldu. Her resmine, yaptığı her yeni hareketi için arayıp mutlu olduk.
Benim oğlum yaşına girdi gelip görmeyi bırak tam on ay sonra e-bebekten 25’er liralık iki adet takım alıp kargo ile göndermiş 😂 doğru düzgün arayıpta sevmişliği bile yok. Bazı insanlar iyilikten anlamıyor