antikoalababy 3 ay önce sezaryen oldum doktor tavsiyesi üzerine tedavi amaçlı 21 günlük yasmin kullandım ve doğum sonrası ilk defa adet oldum çok sancılı ağrılı geçiyor üstüne birde kustum hayatımda hiç böyle olmamıştım 😭 benim gibi olan var mı normal mi acaba