Dkk Perşembe günü bexsero aşısı yaptırdık. Aşı yerinde kızarıklık sertlik ve şişlik var . Başınıza geldi mi ne yapmalıyım ?
Elda Dkk oldu bizde de canım.2 gün kadar sürdü hatta sonra kendiliğinden geçti. Ben de doktoruma yazmıştım panik olup normal demişti merak etme.
Elda Dkk oldu bizde de canım.2 gün kadar sürdü hatta sonra kendiliğinden geçti. Ben de doktoruma yazmıştım panik olup normal demişti merak etme.
Kuzumveben Dkk evet oluyor yan etki olarak bizim bacak sismisti kizimin ici sertti merak etme demisti doktorum zaten soylemisti olabilir diye 4 gune filan gecti o sertlik endise etmeyin
Zeyzey26 Dkk oldu çok sertti o gün aşı vurulan ayağını hareket bile ettirmedi çok korktum 3 gün huysuzdu ateşte yaptı bizde