Mrymrn
Linamom benim kızımında saç dibinde fındıkdan biraz büyük kadar vardı. Doğduktan 2ay sonra farkettik. Doktor 1yaşında büyümesi durdu dedi. 2yaşına geldiğinde kaybolacak dedi. Takip edecez dedi. Şuan 1 yaşında ve artık eskiye oranla daha küçük gibi. Ama doktor demişti ki çok büyürse farklı tedavi yolları deneyeceğiz. İlaç gibi