Cansukayabalabn Kızlar doğum yapalı tam 2 ay oldu ve bugun regl oldum . Emzirmenin adet döngüsüne neden olan hormonları engellediğini, regl olunca sütün azaldığını okumştum. Zaten sütüm çok değil kesilir mi acaba 😣