Defnemiraymoms 3 aylk bebeğim grip oldu burnu tıkanıyor fizyolojik serumu günde kaç kez kullanabilirim
kubos36 Defnemiraymoms valla ben artık sütümü şırıngaya çekip sıkıyorum sonra aspiratörle çekşyorım serumu bıraktım
imervek Süt bebegin burnunda kalıp enfeksiyona bakteriye sebep olabilir. Serum fizyolojik daha iyi ve steril hemsire olarak nacizane tavsiyem bebeğinizin burnuna süt sıkmayın. 1 cc serum sıkıp aspiratör ile çekebilirsiniz kubos36
Minikalparslan kubos36 süt çok tehlikeli Allah korusun serum alın şırıngayo batırın ordan çekin daha mantıklı aynı şey zaten fizyolojikle
kckkz- Sterimar burun spreyi çok işe yarıyor ben doğduğundan beri bebeğime kullanıyorum kullanımı da çok pratik gün de 2 defa kullanılabilir
yademila-48 Canım bi zamanı yok onun sadece aşırı üst üste yapma tahriş olur birde bebişim irite olur ona dikkat et yeter