Kızlar kizimin dudağında ve gobeginde egzama olusmus doktor kortizonlu krem verdi kullandık geçti ayriyeten de 4 adet nemlendirici krem yazdı kremler ise şunlar
- Saf vazelin
- Linola nemlendirici
- Mustela (stelatopia) nemlendirici
- Bioderma (Atoderm) nemlendirici
Bioderma nemlendiriciyi almak istedim eczacı onun bebek versiyonuna bakayım dedi baktı bebek versiyonu yokmuş öyle olunca mustelayi aldım ve pahali bana göre internetten de bakıyorum biodermanin bebek versiyonu yok velhasıl bebegim 4 aylik biodermayi kullanan var mı? Kullansam bisey olur mu? biodermanin fiyati daha uygun yardımcı olur musunuz ?