Aselduru88 oğlum doğdu doğalı banyo yapmayı sevdi , 11 aylıkken kayınvalidem de yıkadım oğlumu çok korktu küvetten dolayı banyo etmekten nefret etti, bi süre bizde iki kişi zor yıkıyorduk, sonra eşim oğlumu banyoya oturttu önüe kovalarla su koydu oyuncak koydu oyuncak yüzdürttüler top yüzdürttüler filan oğlum oynarken de arkadan sakin sakin vücudunu yıkamaya başladı o şekil tekrar banyoyu sevdi şimdi yine banyoda oyuncaklarıyla beraber yıkanıyor ama çok severek yıkanıyor