Alpgdd Kardeşim 6 aylıkken bi ameliyat oldu bi de ortaokul zamanı ameliyat oldu. Annem çok korktu çocuğu olmaz diye. Bazen inip çıkıyor kontrol etmek lazım. Yumurtalar vücut sıcaklığı sebebi ile eriyebiliyor.
Balpamuk FerihaNerde benim.oğlum.ameliyat oldu 9 aylık.iken 9 ay bekledik inmedi hem.sunnet hem ameliyat oldu çok korktuk çok.uzuldik ama bin.sukur atlattık yaşını bekle dediler ama doktor dedi.inmez dedi ilaç ile.iniyor kimisinin ama bizimkisi çok.yukarda idi mecbur olduk
minikbaykus Sibls Canım inmemiş testis ameliyatı oldunuz mu. Tek taraflı mi amelyat olduğu hafta testislerde morluk oldu mu. Doktor normal dedi ama endişelendim. Bazıları bizde olmadi dedi çünkü
Sibls minikbaykus bizde tek tarafa olduk ama morluk görmedim hiç başka doktora bir gösterin illa cerrah olmak zorunda değil mesela uzaktı diye kontrolünü gidene kadar çocuk doktoruna yaptırdım
Sibls minikbaykus kaç aylık benim oğlan çok hareket etmedi canı tatlıdır biraz TV açın bu dönemde yoksa durmaz 🙏🌸
Sibls minikbaykus bizde 16 aylık civarı ameliyatını olduk öyle hemen korkma zor kısmını geçmişsiniz 🙏
minikbaykus Sibls evt canım. Çok şükür ameliyatı olduk ama ilk başlar kalkmadan yatıyordu. Morluk vs yoktu. Ayağa kalktı renk değişiklikleri olunca korktum. Doktora resim attık normal demiş ama içim rahat etmedi
Ay-Bek Sibls nasıl inmemiş oluyor hiç bilmiyorum benim oğlumun da o kısmında bazen hiç bir şey olmuyor yerinde olmuyorlar sonra bir bakıyorum yerindeler gelmişler bu normal mi
Sibls Ay-Bek şey benim oğlanın bir tarafı öyleydi bir tarafıda hiç inmemiş tüpte kalmış kasıkta o inip çıkan tarafa müdahale edilmedi zamanla iniyormus kendiliğinden
Ay-Bek minikbaykus sürekli yerinde mi olması lazım yani o şekilde başka yere kaçmaması lazım yani her ay doktora gidiyoruz doktor açıp bakıyor eldiven takıp elliyor ama bir şey demedi