Merhaba anneler. 37 günlük bir oğlum var. Doğumundan 15 gün kadar sonra gaz problemimiz oldu doktora götürdük erkek bebeklerde daha sık görüldüğü damla ile rahatlatabileceğimizi söyledi ve damla kullandık. Doktorumuzun da dediği gibi damladan fayda gördük. Fakat bu sefer de bebeğim kabız oldu. Hem anne sütü hem mama alıyor. Sütüm yetersiz olduğu için denemediğim çay içecek kalmadı ama sütümü arttıramadım. Mama kabız yapıyor sanırım ama vermekte zorundayım. Sizlerin bebeğin de kabızlık problemi oldumu hiç olduysa nasıl çözüm buldunuz neler denediniz? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkür ederim. Bol sütlü sağlıklı günler 😇👋