Yakupahmet brnidldfn valla cnm bana yardmci olmuo bana eltum annem kiz kardesm kaynanam bar bana yardm edio herkz bnm icin seferber olms ve bnm cocklrm cok aglio hala bile agliolr
brnidldfn Betul055 doğru söylüyorsun ama tek çocuk varken okurdum kitap alamasam da netten okurdum iki tane olunca vaktim olmyyo kafam da almıyor
Berika06 Bende öyle yani bi öfke bi stres kendimi tanıyamaz oldum sürekli gerginlik tabi buda eşim ve çocuga yansıyor ne yapcaz bnde çok düşünüyorum kırmızı oda daki gibi bi doktor lazım tam bna
brnidldfn Berika06 aynen canım bazen insan oturup ne xi haline agliyo valla ben artık ağlamayı da bıraktım eşimle zaten nasıl bir ilişkimiz olduğu belli değil rabbim hiçbir derdimizi çaresiz birakmaz inşallah
Keskeuyusam brnidldfn psikiyatri değilden psikologdan yardım al ilaç bu noktada ben de kullanmanı önermiyorum ben de psikoloğum öfke nöbetleri özellikle terapilerle çözüm buluyor
brnidldfn Keskeuyusam şöyle söyleyeyim benim evlenmeden önce de geçmek bilmeyen bir baş ağrım vardı onun için hiçbir dr bişey bulamayınca bı şurup gibibbisey yazmıştı ama çok salaklasiyodum rüya gibi oluyordu ben de kullanmadım ama terapiyi denemek isterim bakalım iyi bir psikologla
Berika06 brnidldfn Amin inşallah bende aynı durumdayım evliliğe bakıyorum değişik aile değişik çaresizlik insanı mahvedio hastaneler zaten ayri derr gitsen niye geldin der gibi azarlıyor doktorlar