Birtosbikannesi1 benim kizimda 8 aylik ve içmiyor ben kaşıkla zorla içiyorum bardakla denedim dediginiz gibi tükürüyor oyun oynuyor.biberonla denedim onu da hüp diye çekmiyor 😃 Anne sütü içen bebeklerin baziları suya ihtiyac duymazlarmış o yönden içim rahat biraz ama yinede hergün 1 kaşık da olsa içirmeye calısıyorum.