Birtosbikannesi1 bana buradan bir anne sağolsun nickini hatırlamıyorum kayısı kompostosu tarifi vermişti.. yaptım ve mucize 😇 yaklaşık 10adet gün kurusunu yıkadım soğuk suyla ve bir kaserol içine alıp üzerini geçecek kadar su ilave ettim. Pişti şişti, kevgirden geçirdim, suyunu da bir kavanoza boşalttım. Önce püresini yedirdim, sonra suyunu da her bisküvi ya da ekmek verirken ıslatıp verdim. Şu an hamd olsun düzenli yapıyor.