Bizde aynı sorunu yaşadık kabızlıktan dolayıda popoda çatlak oluştu ondanda yapamıyordu zeytinyağı başlarda işe yarıyordu sonrası yok doktor krem başladı 1 ayda düzeldi çatlak ama kabızlık devam ediyordu nbl probiyotik damla kullandık anında etki etti ama demir ilacı kullanıyorsanız mavi kutulu olanı tercih edin