Asilinannesiiiii valla canım yani rahat olmasına ayakta olduğun sürece rahat ama oturdun mu biraz sıktığı için zorlanıyorsun ama zaten öyle olması gerekiyor yoksa faydasını göremezsnki bi de eğer alırsan mesela ben 73 kiloyum L beden aldım ilk aldığım zaman ayakta kopçalarj kapatmaya çalıştım mümkün değil 3XL de alsam ayakta kapanmazdı onu yatarak kapatacaksın bi de aşağıdan kapatmaya başlayacaksın günde ne fazla 6-7 saat takabiliyosun fazlası iyi değil ama eminimki düzenli kullanım olursa fayda görürüz ben en kötü dedim bi yere bi davete giderken de işimi çok iyi görür çünkü bildiğin karnımı yok etti 🤣🤣🤣