Sehert canım bizde 8.5 aylığız bir aydır huysuzluk uykuya direnme geceleri çığlıkla uyanma artık umudum kalmamıştı kabarık görüyorum ama yoktu dra götürdüm diş bu kadar yapmaz deyip yumurtalıkta kistten şüphelendi ultrason tahlil temiz çıktı neyse kiii geçen hafta çıkarmış şimdi ikinci çıktı bir ay kadar huysuz oldumu çıkarır derler daha fazla sürmezmiş umarım en kısa zamanda çıkar rahatlarsınız birde d vitaminini düzenli kullanmak gerekirmiş ben düzensiz kullandım sanırım geç çıkarmaya etkenmiş