Merhabalar. Oglum 11 aylık oldu 7 bucuk kg. Tahlilleri yapildi birseyi yok. Çölyak icin erken dediler bu hafta yapilacak tahlili. İstahlida bir cocuk ama ne yaptiysak kg aldiramiyoruz. Aşiri hareketli ve gunde 3 yada 4 kez kaka yapan bir bebek bu arada. Sorum su diyetisyene gidip kg alan var mi. Yada şunu yaptim almaya basladi dediginiz bir sey