Ksmn Kızlar oğlum dört aylık normalde gaz kabızlık sorunu hiç yaşamadım normalde yatmadan önce mama veriyorum iki gündür gece kıvranarak uyanıyo bacaklarını topluyo gazını tuvaletini yapamıyo bende mamasını içine biraz zeytinyağı damlattım sorun olur mu
Sinem93 Ksmn sorun olmaz diye düşünüyorum ben de. Hatta doktorumuz bir çay kaşığı zeytinyağı yedirin önerisinde bile bulunmuştu bize uygulamasak da 🙈 içiniz rahat olsun, iyi yapmışsınız. Tez zamanda geçsin bitsin inşallah
Mimarhanim Ksmn bizde de kabızlık sorunu olmuştu o zaman üç dört ayrı doktor zeytinyağı koymami söyledi mamasina. Sorun olmaz yani canım endişe etme. Ayrıca benim kızım erken doğdu, küvözde kalırken bile bende zeytinyağı istemislerdi mamasına koyuyorlardı.
FadikAnne Biz de mamanın içine bir çay kaşığı veriyoruz her gün doktorumuzun önerisiyle zararı olmaz endişe etmeyin
Browni_61 Ksmn benmde bebgm bi kac gundr ikiniuo hep zorlaniyo kakasini yaorken 1 cay kaşığı bnde veriyorum zarari yok die biliyrm.Kulak çöpünede zeytiyagi suo makatina surun uyarin o sekilde de yapiyorm ben.Bugn hakiki zeytiyagi alip verdim ama onu yutmadi geri cikardi hatta boguldu yavrum.Icmek ictemedi onu bogazina kacti sanirm norml yag verdgmde yutuyo ama hakiki olan birz kati gbiydi ondn galiba bogazina kacti kokusuds degsiikti zatn
AlyaMiraUtku Ksmn ben bi kere koydum çocuk çatlıcaktı resmen ağlamaktan zeytinyağı nın içindeki asit rahatsız etti tavsiyem zeytinyağı nı biraz ısıtıp öyle koyun o zaman asiti gidiyor muş