Goktugmomm Doğum yapalı 4 buçuk ay oldu 2 defa adet oldum ilk ay 26nda olmuştum ikinci ayda aynı tarihte oldum ama bu ay olmadım daha normal mi sizce düzensizlik olur mu ?
kelebek97 Goktugmomm Bende doğum yaptım 2 ay oldu 1 kere adet gördüm şimdilik bilmem sonrasında nasıl olur. Bir yerde duymuştum 18. aya kadar adet olmama ve adet düzensizlikleri normal diyorlardı. Ama buna aldanıp eğer bebek istemiyorsan korunmasız ilişkiye girme 😊🌸
Cokomelli Goktugmomm Evet düzensizlik oluyor emzirdiğiniz için. Prolaktin hormonu (süt hormonu) adet düzensizliğine yol açar. Benimde ilk iki üç ay düzenli oldu günü gününe sonra bir on gün gecikti bir üç gün bazen gününden erken olduğu oldu.