Sevdaa_35 Arkadaşlar bebegim eskisinden az bezlerini ıslatıyor acaba doymuyomu diye tedrgnm sizce normalmi
Morfrenk Sevdaa_35 bizimde bezler azaldı ama artık sesleri çıkıyor ağlamalarını tanıyoruz aç olsa anlarız bence☺️
Emir123ali Sevdaa_35 o aylarda benim oğlumda az yapmıştı 1 hafta aynı şekilde emiyordu ama az yapıyordu bi sıktısıda yoktu idrarında koku varsa renginde doktora götürün
muhanne Her gün bir olmaz ya sürekliyse doktora sorarsınız. Bizimde bazen az gibi oluyor bazen dolu dolu
Sevdaa_35 muhanne iki hafta önce gttk doktor kilosu iyi dedi ama Gine icim rahat etmiyo acaba büyüdükçe Azaliyormu diye sizlere sorayım dedm