Benim oğlumda 28 aylık , aynı . Anlamsız kelime çok bağırıyor bazen oyuncaklarına birşeyler söylüyor ama anlamlı tek şey anne baba dede 😃 harfleri biliyor , sayıları biliyor , İngilizce şarkılara eşlik ediyor çizgi filmlerde ki ama bana anne su ver demiyor . Biz kreşe yolladık ama yine aynı . Öğretmeni bize demişti ki çocuk konuşma ihtiyacı duymuyor . Çünkü siz o söylemeden yapıyorsunuz . Doğru suluğunu gösteriyor ben su veriyorum . Öyle yapmamak gerekmiş . Endişelenmedi hepsi aynı