26 aylık olmak üzere bizimki de, yakın sayılır diye yazıyorum. 19 aylıktan beri konuşuyor, derdini anlatıyor anlıyor, her gün sabahtan ve akşam üzeri olmak üzere 2 kez dışarı çıkarıyorum yürüyüş yapıyoruz, coronadan korktuğum için parka götüremiyorum. Katı şeyleri yer, izin verince çorba yoğurtta yiyor gerçi ama ben elimde olmadan müdahale ediyorum bi bakmışsın ben yediriyorum. 16 kilo. Uyku konusu çok sıkıntılı uykuya dalması çookkk uzun sürüyor, uykuya direniyor. Bi de kaka yapınca bezini asla açtırmak istemiyor, öyle kakalı kakalı geziyor. Yalnız hiç oyunu yok hep benimle oynuyor.