busra6161 benim de 17 günlük oğlum var. meme+mama yapıyoruz bebelac ile başladık gayet iyi gidiyordu sonra ben daha iyi diye gittim eşime hipp combiotic aldırdım, yediği gün gazdan mahvoldu çocuğum!!
Sanırım çok ağır geldi ben bile tadına baktım cidden ağır bir mama 1 ya da 2 ayından sonra tekrar vermeyi deneyeceğim.