4.ayın sonunda veriliyor . Benim bebeğimde 4 ay 15 günlükken bi deneyeyim dedim hepsi meraktan 😅 kaşıkla yiyebilecek mi diye yok olmadı hala emme refleksi hakim doğal olarak . Bende mama hazırlarken içine bi kaşık karıştırıyorum biberonla veriyorum yani. Sıkıntı yok bence bende hipp kullandım .