Öncelikle çok geçmiş olsun ayyy valla bu forumu niye sildiğimi hatırlıyorum bazı yorumları okuyunca yahu kadın zaten üzülmüş 💯 numara annelere gün doğdu hemen. Valla buranın ismi happy mom diilde şey falan olsa diyorum; kendini mükemmel sanan annelerin herkese istediği gibi yorum yazma hakkı bulduğu ve herkesin doktor olduğu hanımlar forumu😂😂😂